نوحه
 
یا حسین جان
فدای لب تشنه ات یا حسین جان
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : دوستار حسین(ع)

نام حسین آمد و ازخود به در شدم

نام حسین آمد و ازخود به در شدم
گویی از این جهان به جهان دگر شدم
نام حسین آمد و چشمم وضو گرفت
آب از سرم گذشت و دلم آبرو گرفت
منزل به منزل از طلب دل گذشته ام
آبم که دیگر از سر ساحل گذشته ام
چون نیزه خون گریسته ام در عزای سرخ
چون دود از میان مقاتل گذشته ام
ما می رویم اوست هو الباقی السلام
دنیا به نام آل حسین است والسلام
یا قتیل العبره حسین
می بارد اشک های نگاهم به پای تو
من زنده ام به مرحمت روضه های تو
هر یا حسین روی لبم اوج می دهد
بال مرا همیشه به اوج هوای تو
سینه زنیم و سینه برای تو می زنیم
شکر خدا که سینه ی ما هست جای تو
تایید گشته ی نظر مادر توییم
اصلا خریده فاطمه ما را برای تو
یا قتیل العبره حسین



نظرات شما عزیزان:

دیوونه ی حسین
ساعت20:19---23 دی 1391
سلام
یه پست جدید گذاشتم به نام شهید لطفا در موردش نظر بدید ،بگید چی از این عکس می فهمید من که دلم یه جوری شد وقتی دیدمش.
منتظرم

یاحسیــــــــــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من این وبلاگ رو به خاطر عشق به اربابم امام حسین(ع) و برادر با وفایش حضرت ابوالفضل(ع) ایجاد کردم امیدوارم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا حسین جان و آدرس yahoseinjan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 54120
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی